Friday, November 23, 2007

Når man har for mange baller i luften..


Det slo meg her om dagen at jeg kanskje er ei smule engasjert jente. Grunnen til det er at jeg faktisk måtte skrive ned alle verv jeg har påtatt meg denne høsten både som 1. vara til kommunestyret i Lier og som nyvalgt studentpolitisk ansvarlig i Studentrådet på MF.

Her er oversikten:

KrFU:

- Nestleder i Buskerud KrFU

Lier kommunestyre :

- 1. vara for KrF

- Fast plass i miljøutvalget

- Fast plass i landbruksnemda

- Representant fra miljøutvalget i styringsgruppe for Pilotnettverk for miljø og samfunnsutvikling


MF:

- Studentpolitisk ansvarlig

- Delegat til Velferdstinget

- Fast plass i NSU-H (Norsk Studentunion-Høyskolene)

- Fast plass i Læringsmiljøutvalget på MF

- Fast plass i Internasjonalt utvalg

- 2. vara til skolestyret på MF


puh, ble slitsomt bare å skrive opp alt sammen. Men fy søren så artig, spennende og lærerikt detta skal bli!! Jeg gleder meg maks til å ta fatt på alt sammen. Også må jeg bare huske på å stikke innom stallen og forelesningssalen innimellom..


4 comments:

Cecy said...

Hei! Takk ska du ha. D e godt for sjelen å få satt ord på ting som sveve i hodet, minner etc. Eg syns du og skrive godt eg. Foressten; glemte du KrFU på den listå di elle? :P

Iaursulëiel said...

ah... sant sant.. dette må rettes opp i!!!

Catti said...

hehe.. eg blir sliten av å bare lese alle verva. men ære være deg, du er flink!
og ta det som ein skikkelig tillitserklæring!

Anonymous said...

WOW!!! og jeg som synes det er slitsomt å være 50% student ved siden av jobben her.. Det er artig å se hvordan du engasjerer deg. Pass bare på så ikke du møter en vegg eller noe sånn som de snakker så mye om.. Da blir det ikke mulig å klare noe, og det er jo så kjipt... Du er så utrolig dyktig, og et skikkelig arbeidsjern!!!! Tusen takk for hilsner også! Veldig koselig! Eksamen gikk litt bra håper jeg, grei oppgave..gleder meg til å få resultatet!! Nå kommer advent!!! JOHO!! kos deg masse!!!