Tuesday, November 13, 2007

Prinsippfast

Jeg har tre prinsipper i mitt liv:



1. Jeg skal aldri kjøpe og drikke Cola Zero. Begrunnelse: Coca Cola Company sa i 2006 at innen utgangen av 2007 skulle 90 % av Norges befolkning ha smakt Cola Zero. Jeg har ikke tenkt til å hjelpe dem med å nå det målet.


2. Jeg skal aldri bli medlem av facebook. Begrunnelse: Ca. 1 million nordmenn er medlem av fjesboken. Det er en av de raskest voksende internettsidene i verden. Mitt andre prinsipp går rett og slett ut på å gå mot strømmen og ikke bli så avhengig av trendene i denne verden.



3. Jeg skal aldri stemme på FrP. Begrunnelse: Det sier vel seg selv..



Har du noen prinsipper?

5 comments:

Klaus said...

flinkis! jeg begynner å tro at du faktisk kommer til å klare det her...hehe...

Unknown said...

Hei du. Eg leita etter ltk-bilder, men det fant eg ikkje. Når det gjelde prinsipper, har eg for tiden veldig få. Hadde mange før, men så slutta eg med det. Eller eg ska aldri kjøpa palestina-skjerf, aldri få meg falske negler, og aldri ska eg få meg et dyr.

Iaursulëiel said...

Klaus: selvfølgelig skal jeg klare det. Derfor jeg har prinsipper!

Ingrid: The pictures is on their way=) Men akkurat nå må jeg lese kirkehistorie. Likte de to første prinsippene dine, men hva er det med at du ikke skal få deg et dyr el to?? du som er slik en dyreglad jente!! ;-)

Catti said...

eg skal aldri til Afrika
eg skal aldri hoppa i strikk
eg skal aldri inn i en Felleskjøpet-dress
eg skal aldri begynne å drikke kaffi

Iaursulëiel said...

Begrunnelser Catti?