Saturday, October 20, 2007

Hva nå?


Jeg liker å ha en plan. En plan over alt jeg skal gjøre hver eneste dag, gjerne i tre måneder fremover.


Jeg liker fulle planer. Dager uten nedskrevne avtaler tre måneder fremover stresser meg.


Jeg liker at ting går som planlagt. Uplanlagte endringer, spontane gjøremål og planer som går i vasken unngås.


Jeg liker effektive planer. Der ikke et minutt går til grunne og de 24 timene i døgnet ikke blir utsatt for et tomrom.


Jeg liker gjennomførte planer. Der jeg vet hva som skal skje og det skjer uten hindringer.


Jeg liker kontrollerte planer. Planer som ikke kan stikke ut den ene eller andre veien, men som går rett frem.


Jeg liker mine planer. De har jeg mest kontroll over.





Jeg liker IKKE at jeg glipp av KrFU`s høst konferanse på grunn av at alle mine punkter på listen over hvofor jeg liker planer, gikk i vasken... Dumme, dumme bil og arm.


Hva skal jeg finne på nå det siste døgnet av denne helgen?

No comments: