Tuesday, February 20, 2007

Min første store politiske konferanse

Lokallagslederkonferansen 26-28 januar 2007 på Thon Hotel Sandvika





Dagfinn Høybråten var der










Laila Dåvøy var ei annen







Til og med Knut Arild Hareide og to kristendemokrater fant veien dit







Selvfølgelig var Ella der å!









Jøss, her må det være en feil;


Neida, er bare jeg som er oppe på talerstolen og snakker om lokal miljøpolitikk til norske regionale- og lokale politikere. En helt hverdagslig ting..

(da nevnes selvfølgelig ikke do trangen, svetten som rant og knær som skalv verre enn ett aspeløv i full storm på vestlandskysten...)
Lørdags kvelden var minneverdig i seg selv. jeg nevner bare cola-korken..

2 comments:

Anonymous said...

Men du gjorde en super jobb fra talerstolen, minst like bra som Dagfinn;)(jeg sier bare veronika beckham..) jeg var stolt av deg!!!

Morsom blogg forresten!

Heidi said...

Du er tøff. ;)