Tuesday, January 2, 2007

Det katastrofale valget..

Nei, jeg snakker ikke om forrige stortingsvalg på vegne av KrF og RV. Jeg henviser ikke til valget der 60.000 nordmenn stemte via sms, internett, post og avstemming i butikk på hvilken pizza av Taco og Tomat&pølse som skulle bli det nye medlemmet av Grandiosa-familie, og Taco faktisk vant!
Dette er absolutt ikke valget til Terje i jakten på Kjærligheten heller..

Nope, dette gjelder mitt eget, personlige, ugjenkallige og nesten ikke-gjennomførbare valget jeg tok høsten -06. Jeg visste folk ville besvime, få anfall og hjerteattak når informasjonen tilslutt ville nå frem. Jeg var svært bevisst at det ville koste meg store omveltninger i livet mitt og masse skrivearbeid, kirken ville nok omvurdere mitt medlemskap og sjefen på Esso ville kalt meg inn på teppet.

Likevel gjorde jeg det.

Jeg fikk to nye navn!!!
Så fra nå av heter jeg Hanne Marie Iaurslëiel Pedersen-Eriksen
Nåde dem som ikke tar dette på alvor, det er respektløst ovenfor folkeregisteret!

4 comments:

Catti said...

Hallo!!! takk for besøket på bloggen.
Konge tittel på bloggen og bildet

Catti said...

kult navn forresten. kor har du fått det fra?

Iaursulëiel said...

takk takk=)
Iaursulëiel er mitt alviske navn (altså Hanne Marie Pedersen på alvisk) Eriksen er min fars etternavn.

Ella said...

navnet skjemmer ingen